این پرسشنامه به سنجش میزان مصرف شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی(کلاسیک و موبایلی) و اهداف ا و انگیزه های کاربران می پردازد. متغیر های جمعیت شناختی اصلی نیز بررسی می شود.

تفسیر: ندارد

فرمت فایل: word

تعداد صفحات:  1 (دو ستونه)

دانلود - 5000 تومان
 

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ایران فیلم سایت مرجع دانلود فیلم و سریال poonehmedia.parsablog.com Donavan Paul صفحه شخصی همت کمالی دشتکی آسمان صورتی وب کتاب Corey شهر ما 1813